۱۳۹۲ مرداد ۲۵, جمعه

178

د.س:سلام من دارم (شامی) می خورم و با گوشیم شطرنج بازی می کنم.بقیه مث خر خوابیدن.تو چرا نخوابیدی؟
ب:از غصهء رضا خان خوابم نمیبره.مستندشو دیدید؟کاری نبوده که واسه این مملکت نکرده باشه...آخرش به مقبره اش هم رحم نکردن...
د.س:حوض،ماهی پرورد؛     دریا،نهنگ.....این مملکت سفله پرور است.امیر کبیر،مصدق،قائم مقام،ستارخان،باقرخان،میرزا کوچک،...همه را پاداش داد.

*****
سال دوم بودم که "غزاله"اومد...تهرانی بود .فک کنم اصل ونسبشونم مال همونجا بودن...اون همه چی می دونست...همهءچیزایی که من بعد سالها فهمیدم...نمی دونم چطور مارو تحمل می کرد...من رو...مذهبی ام نبود.شاید واسه همین زود انتقالی گرفت و رفت.اصلا"اون با همهءما فرق داشت.دلیل اصلی هم قطعا"پدر و مادرش بودن .
 اگه می شد دوباره از اول تصمیم بگیرم،دیگه طرفشم نمی رفتم...بس که از اونهمه نادونی خودم خجالت زده ام.

هیچ نظری موجود نیست: