۱۳۹۲ شهریور ۱, جمعه

185

میم پیام داده ایلام چجوریه؟برای دانشگاهم میپرسم...یکی که اونجا درس خونده گفته فکر ایلامم نکن...هیچی نداره...امکانات...
لابلای سوال و جوابامون،دهها صحنهء متناقض از جلو چشمام رد میشن...از آدما،از خیابونا،از کوه ها،از آسمون،از گرد و خاک،از زن و مردا،...
    خیلی راحت  میتونم به هرکسی که بخواد بیاد گرگان،بگم اینجا چه قدر خوبه و چرا...از خوبی آدماوشهر...و بدیهای کوچیکی که داره...از امکانات و محدودیتهاش...اما گیر افتاده بودم در مورد ایلام...شهری که توش به دنیا اومده بودم و دورهءدبیرستان،راهنمایی وتقریبا"ابتدایی رو اونجا گذرونده بودم و کلی فک و فامیل و دوستام همین الآن اونجان...
.......

انتخاب میکنم:ایلام خوب نیست...
می نویسم براش آخر:درست گفته اون بندهء خدا ولی ترسیدن از شرایط سخت اونم واسه سن وسال شماها زیاد خوشایند نیست. نترس...
حالا پشیمونم...یاد پسرِآقای "ر"افتادم که با استقبال گرم ایلام "عطایش را به لقایش"بخشیده بود و برگشته بود به ولایت خودش وباباش که نمی دونست من ایلامیم(چقدرم منو دوست داره)چه جور راجع به اینکه ما چه جونورای عجیب و غریب وناشناخته ای هستیم نطق می کرد...


 

هیچ نظری موجود نیست: