۱۳۹۲ شهریور ۲۷, چهارشنبه

201

من میگم صد در صد موافقم با اینکه این یه حکومت مردم سالار دینیه.ببین "مردم" هر کار دلش می خواد میکنه.خونه های سر به فلک کشیدهء داخل جنگلو ببین....کاربریای فضای سبز و ببین که با آپارتمانای 6-7 طبقه پر میشن.دیگه جز خیابون،ساختمون و یه کمی پیاده رو کم کم هیچی دیگه نیست(اسمشم همین "مردم"بیسواد روز به روز احمق تر میذاره آبادی!)...درختا رو ببین که قلع و قمع میشن...پاکت آبمیوه شم پرت میکنه هر جا که دم دستش بود...اصن بابا راس میگفت...الآن دیگه همه چی دست "مردم"ه...کسی براش تعیین تکلیف نمی کنه...اگه اون حکومت دیکتاتور قبلی بود اجازه می داد حتی یکی از این اتفاقا بیفته؟...نه ...چون نمیذاشت "مردم"هر کار میخواد بکنه
اون میگه این هرج و مرجه(چون اونه اینو میگه.اگه من بودم میگفتم خرتوخر)...نه دموکراسی.نه جمهوری...
من میگم چه فرقی می کنه مردم سالاری با هرج و مرج؟!
***
دلم میخواس به دست و پای این "مردم"ِ سالار می افتادم و میخواستم رحم کنه و دست از کشتن "من" برداره...راستش اینه که دلم میخواس زورم میرسید این "مردم" رو می کشتم...و اسم حکومتو میذاشتم حکومت قانونِ غیرِ.....اگه گفتین؟...من که زورم نمیرسه...

هیچ نظری موجود نیست: