۱۳۹۲ آذر ۲۶, سه‌شنبه

251

والله مام کلی گفتیم اَه اَه و چه بی ادب بودن و آبروی ایران رو بردن و....مام کلی خجالت زده و شرمنده شدیم از رفتار زشت هم وطنان ورزش دوستمون...
      ولی...ولی بعد از اینکه برای چندمین بار این گزارش بی بی سی رو میشنیدم که از تحقیر جنسی خانم فرناندا لیما  می گفت،دلم خواست بگم :چرا هیچکس برای اینکه این خانم سالها مورد تحقیر جنسی قرار داشته تا حالا اعتراضی نکرده؟
این لباس پوشیدنهایی که ما تو فیلمای هالیوودی و حالا اجرای تلویزیونی میبینیم،پس تحقیر جنسی نیست؟اینهمه حرفای زشتی که تو فیلما گفته میشه؟زن های غرب از ما بی خاصیت ترن...ادای اینکه قوی ومتمدنن در می آرن اما تو تحقیر شدن هیچ دست کمی از ما ندارن...حداقل به خاطر بچه هاشون نباید اجازه بدن...اگه آدم باشن و تو یه کشور متمدنم زندگی میکنن ،نباید اجازه بدن...
     همون اندازه که  حجاب و قانونش و محدودیت لباس جنس زن( بیشتر از اندازه ای که برای جنس مرد وجود داره) ،نفرت انگیزه،نمایش یک زن با برهنگیش، تحقیر آمیزه(نظر شخصی).
       خب بعضیام می گن ینی چه اندازه حجاب یا چه اندازه برهنگی مجازه و کی تعیینش میکنه؟(ینی که نظر شخصی منو محکوم کنن)ولی من می گم هر زنی (بشرطی که خودش رو یک انسان آزاد بدونه)می دونه اون حد به چه اندازه ایه،حالا اگه میگه نمیدونه ،خودشو زده به اون راه نه اینکه داره راستشو میگه.

هیچ نظری موجود نیست: