۱۳۹۳ تیر ۲۷, جمعه

گریز دلپذیر

گریز دلپذیر انا گاوالدا نرسید به شنبه یا دوشنبه.تموم شد.در حین خوندنش هی زندگیای امروز خودمون و روابطی که بینمون هس از نظرم می گذشت.داستان چهار برادر و خواهر بود که ارتباط عاطفی خیلی عمیقی بینشون بود و خاطره ها داشتن از کودکی و نو جوونیاشون و حالا که به حکم روزگار کمی دور افتاده بودن ،غمگین بودن و وسط یه مراسم عروسی دختر خاله فرار کردن و رفتن که زمانی رو با هم سپری کنن.
    من بیشتر به حکایت این وصل ها و جداییها و اثری که روی هم دارن(حرفای خاله زنکی)دقیق شده بودم. به اینکه چند خانواده هست که همچین رابطه ای بین بچه هاش باشه.تقریبا مث اونی که تو فیلم پری بود.کم.خیلی کم.اندک.صحبت ازعلاقه و محبت یا کمک و همراهی نیست. خیلی متفاوته با دوستی و صمیمیت...بعد خیلیا فک می کنن که خواهر یا بخصوص برادرشونو یکی اومده و ازشون گرفته(عین اون چه که تو کتاب نوشته بود)
خیلی ها حتی بعد از جدایی تحمل ارتباط نزدیک با خواهر برادراشونو ندارن و این حرف من رو تایید می کنه.متاسفانه ما بچه هامونو اونجور تربیت نمی کنیم که دوست باشن .البته بچهء اول رو.چون فقط اونه که می تونه این ارتباط رو بین خودش و بقیه ایجاد کنه.
      خلاصه اینکه از این وادیا اومده ام بیرون یا دارم سعی می کنم بیام اما آنا گاوالدا نذاشت

هیچ نظری موجود نیست: