۱۳۹۳ شهریور ۳۱, دوشنبه

349

امروز اولین روز دانشگاه با دو دانشجو تعطیل شدو چه خوب !چون تونستم خودم "نانا" رو ببرم دبستان.چه معلم با مزه ای!یه آقای تقریبا" شصت ساله با یه سبیل سفید کلفت.با اون قیافهء جدی،دائم مزه می پروند.
خودم خواستم که معلمش خانوم نباشه.خانوما تو این مملکت اعصاب ندارن.استرس دارن و هی جیغ و داد میکنن....حالا نه همه ...استثنائ هم داره...یکیش همین مهناز...یا سایه...امسال سایه در بیستمین سالگرد قبولیش بهش تو دانشگاه خودمون کلاس داده ان.باید حس خوبی داشته باشه.
*****
 برنامه ای از من و تو پخش میشه که یه شخصیت معروف رو معرفی می کنه.من دو قسمتشو دیدم.دریا دادورپاریسی و عباس معروفی هامبورگی...
هر دو خیلی دوست داشتنی شدن.دادور راحت و شاد و پرحرف وفعال و با فهم و شعور و یه عالمه چیزای دیگه با یه ظاهر خییلی ساده که قاعدتا" زیبا بود...و معروفی و دخترش خجالتی وخجالتی و خجالتی....چون بیشتر از همه این برام جالب بود...تازه ممکنه اشتباهم بکنم.
*****
و برای کامنتی که تایید نشده ماند:
براتون آرزوی یک عالمه روشنایی دارم هر جایی که هستید...